Bungalovlar çok temiz ve bakımlıydı. Personel de oldukça ilgiliydi. Tavsiye ederim.
Gerçekten mükemmel bir konaklama deneyimiydi. Doğa ile iç içe huzurlu bir tatil geçirdik.
Havalar soguyunca korkmuştuk ama iyi ki bu aylarda gitmişiz. Çocuklar çok eglendi
Çok güzeldi , çok güler yüzlüydüler. Teşekkürler
Herşey iyi güzeldi ama suyun sıcaklıgını çok ayarlayamadık o da sanırım bizden dolayıydı :)
Email adresinizi ekleyin ilk sizin haberiniz olsun.